header

Pavlína Kolářová

Absolventka Střední pedagogické školy v Krnově.

 

Osvědčení:

  • Montessori pedagogika – oblast Mateřský jazyk a Montessori filosofie
  • Montessori pedagogika – oblast Zlomky a Montessori filosofie
  • Informativní kurz Montessori MŠ a ZŠ v Praze
  • Montessori pedagogika – oblast Aritmetika a Montessori filosofie
  • Montessori pedagogika – oblast Geometrie a Montessori filosofie
  • Montessori pedagogika – Aktivity každodenního života, smyslový materiál a Montessori filosofie
  • Montessori pedagogika – Kosmická výchova – botanika a zoologie a Montessori filosofie
  • Montessori pedagogika – Kosmická výchova – zeměpis a Montessori filosofie
  • Respektovat a být respektován
  • Supervizní doškolení zdravotníků – Zásady první pomoci
  • Metoda ONE BRAIN a praktické ukázky
  • Odstraňování grafomotorických obtíží u dětí předškolního věku
  • Náprava grafomotorických obtíží
  • Pedagogické dovednosti v Rámcovém vzdělávacím programu předškolní výchovy
  • Připravenost pro školu a negativní dopady předčasného zaškolení – Připravenost pro počáteční výuku čtení a psaní
  • Problémové dítě v MŠ – Prevence sociálně patologických jevů
  • Proč má stále více dětí potíže s učením a chováním a co s tím?
  • Hodnocení dítěte, žáka jako klíčová dovednost pedagoga
  • Kotrmelce a klasika
  • Cvičení s overbally
  • Hrajeme si s písničkou
  • Aby se lépe dorozuměly
  • Řemesla v ekologické výchově
  • „Co by chtělo naše tělo“ – Jak využívat práci s tělem jako motivačního, zklidňujícího, preventivního a výkonného prostředku
  • Hlasový výcvik volnými metodami
  • Hudební výchova tradičně a netradičně
  • Hudba a výtvarná výchova
  • Výtvarné tvoření – Kouzlo koláží
  • Jak pracovat s tvořivou dramatikou
  • Hudební činnosti a muzikoterapie s dětmi
  • Jazykový kurz angličtiny pro začátečníky
  • Jazykový a metodický kurz cizího jazyka – angličtina
  • Aktivity pro nejmenší studentíky angličtiny

Pracovala jsem 6 let také jako učitelka na Základní škole, kde jsem měla možnost učit 1.,2.,3. třídu. Zkušenosti s výukou v 1. třídě mi velmi pomohly a ukázaly cestu, jak důležité je společné  tvoření pravidel, naslouchání a respektování se navzájem, při přípravě dětí  na vstup do ZŠ.